Vše o nákupu
PRO KOHO JE PARTNERSKÝ GASTRO ESHOP URČEN
Partnerský eshop je určen gastro zákazníkům, kteří nakupují zboží pro svoji provozovnu. Nákup je podmíněn registrací, jejíž součástí je i uvedení IČO. Partnerský eshop není určený pro nákupy fyzických osob.
JAK PROBÍHÁ REGISTRACE
Jednoduše vyplníte registrační formulář a po schválení pověřenou osobou (zpravidla do 2 hodin v pracovní dny mezi 6:00 – 14:00) Vám přijde do e-mailu potvrzení spolu s přihlašovacími údaji. Následně nakupujete tak, jak jste zvyklí na jakémkoliv eshopu
PLATBY
Úhrada objednávky u nás probíhá standartní formou buď při převzetí zásilky ( na dobírku - hotově), nebo na 7 denní, 14 denní, 30 denní splatnost faktury. U obou forem platby zpracováváme a odesíláme zásilky v nejbližším možném termínu.
DOPRAVA
Pro včasné dodání zboží Českou Poštou zasíláme do odvolání zboží bez příplatku EXPRESS.
Z důvodu zajištění bezproblémového dodání zboží v období svátků žádáme o včasnou objednávku.
Kolik zaplatím za dopravu?
Způsob dopravy |
Cena dopravy ČR |
Cena dopravy SR |
Česká pošta |
195 Kč |
cca 7,96 EUR |
Za jak dlouho se ke mně zboží dostane?
Vaše zboží se snažíme dodat vždy co nejdříve. Obvykle zásilky expedujeme v pracovní dny max do 48 hodin.
Doručujete i na Slovensko?
Ano, kromě České republiky odesíláme zboží i na Slovensko.
DOTAZY
Na koho se můžu obrátit v případě dotazů k mé objednávce?
Pokud se potřebujete na něco zeptat nebo je něco v nepořádku, neváhejte nám napsat na espresso@leros.cz nebo zavolat na +420 281 012 300.
Zákaznický servis:
+420 281 012 300
INFO LINKA:
+420 800 191 191